مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 22:152019-11-12دانش

تفکیک حریم خصوصی دانشجو و قوانین دانشگاه در شیوه نامه انضباطی دانشجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی درباره شیوه نامه انضباطی جدید دانشجویان و اعتراضاتی که نسبت به این شیوه نامه وارد شده است، - معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: در شیوه نامه ها باید دو موضوع حریم خصوصی افراد و قوانین از هم جدا شود و اگرچه برقراری نظم در دانشگاه ضروری است، اما به معنی برخورد سلبی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی درباره شیوه نامه انضباطی جدید دانشجویان و اعتراضاتی که نسبت به این شیوه نامه وارد شده است، اظهار داشت: معتقدم که در شیوه نامه ها باید دو موضوع از هم تفکیک شود؛ بحث حریم خصوصی افراد و بحث قوانین دانشگاه باید جدا در نظر گرفته شوند.

* احترام توأمان به حریم خصوصی و قوانین دانشگاه وی گفت: در عین حال که باید به حریم خصوصی افراد احترام گذاشت، باید قوانینی را هم برای دانشگاه در نظر گرفت.

* اعتیاد در کشور زنانه شده است وی در پاسخ به این سوال که در موارد تخلف طبق شیوه نامه انضباطی دانشجویان تناقض هایی بین عرف جامعه و آنچه تخلف نامیده می شود، وجود دارد که باعث کم تاثیر شدن این شیوه نامه ها می شود، توضیح داد: برای مثال در جامعه ممکن است موجی ایجاد شود آیا این موج عینا می تواند به دانشگاه هم راه پیدا کند؟ برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک حریم خصوصی دانشجو و قوانین دانشگاه در شیوه نامه انضباطی دانشجویان

تفکیک حریم خصوصی دانشجو و قوانین دانشگاه در شیوه نامه انضباطی دانشجویان