مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 20:052019-11-12اقتصادي

توسعه 32 ایستگاه با مشارکت بخش خصوصی


مدیرعامل شرکت راه آهن از تهیه طرح هایی برای توسعه ایستگاه های راه آهن خبر داد و گفت: این طرح های توسعه ای دارای جذابیت برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای سعید رسولی در مراسم اختتامیه هفتمین همایش بین المللی ایستگاه های آینده افزود: بسته های حمایتی واقعی برای تشویق سرمایه گذاری در راه آهن طراحی شده و برای توسعه ایستگاه های راه آهن و تطبیق آن ها با نسل جدید ایستگاه های راه آهن از همین فردا اقدامات عملی خود را آغاز می کنیم.

وی افزود: برای توسعه ایستگاه های راه آهن از اجرای طرح های عمرانی کوچک آغاز می کنیم و بدنبال اجرای طرح های بزرگ عمرانی خواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری موفق هفتمین همایش بین المللی ایستگاه های آینده در کشورمان که برای نخستین بار در یک کشور آسیایی و با حضور نمایندگان 25 کشور عضو اتحادیه بین المللی راه آهن ها (UIC) و از جمله 14 کشور اروپایی برگزار شد گفت: تلاش می کنیم از تجربیات این همایش بین المللی استفاده کرده و نتایج آن را در اجلاس آتی این اتحادیه که در دو سال آینده برگزار خواهد شد عرضه کنیم.

وی توسعه صنعت ریلی در هر کشور را یک نیاز اساسی توصیف کرد و افزود: همانگونه که ساخته آسمان خراش بدون آسانسور امری غیر ممکن است تصور شهرنشینی بدون سیستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 32 ایستگاه با مشارکت بخش خصوصی

توسعه 32 ایستگاه با مشارکت بخش خصوصی