مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 17:242019-11-12سياسي

ترامپ: متن تماس تلفنی اولم با زلنسکی را منتشر می کنم


رییس جمهوری آمریکا در تلاش برای فرار از استیضاح خود در پرونده اوکراین گیت اعلام کرد: متن تماس تلفنی اولم با زلنسکی را تا پایان هفته منتشر خواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا امروز سه شنبه در پیامی توییتری اعلام کرد: من متن (مکالمه) تماس تلفنی نخست و مهم تر خود با رییس جمهوری اوکراین (زلنسکی) را تا پایان هفته منتشر خواهم کرد.

گفتنی است، دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا چندی پیش با صدور بیانیه ای از انتشار بخش هایی از اظهارات کتبی کریستنوفر اندرسون و کاترین کرافت خبر داده و از دغدغه آنها درباره اعمال فشار بر اوکراین در راستای برآورده شدن اهداف سیاسی ترامپ سخن گفتند.

این در حالی است که بامداد سه شنبه متن جلسه استماع و شهادت لائورا کوپر معاون وزیر دفاع آمریکا نیز منتشر شد.

وی در این جلسه که پشت درهای بسته برگزار شد اذعان کرد که ترامپ در تابستان سال گذشته به سازمان های مربوطه دستور تعلیق کمک های نظامی اوکراین را داده بود.

گفتنی است ترامپ برای تعلیق ارسال کمک ها به اوکراین حتی کنگره را هم در جریان نگذاشته و این در حالی است که ملزم به چنین کاری بوده است.

دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا روند استیضاح و برکناری قانونی ترامپ را در سپتامبر 2019 و پس از طرح اتهام سوء استفاده از قدرت علیه رییس جمهور آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: متن تماس تلفنی اولم با زلنسکی را منتشر می کنم

ترامپ: متن تماس تلفنی اولم با زلنسکی را منتشر می کنم