مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 17:002019-11-12اقتصادي

نمایشگاه گردشگری و ملزومات سفر در قزوین افتتاح شد


در مراسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری نمایشگاه گردشگری و ملزومات سفر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سه شنبه شب در مراسمی با حضور اردشیر درویشی مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبلیرانی کشور، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری، مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری، هادی طاهرخانی رییس سازمان همیاری های شهرداری قزوین، نمایشگاه گردشگری و ملزومات سفر، تجهیزات کمپینگ و کوهنوردی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین افتتاح شد.

در این نمایشگاه که از 21 تا 24 آبان ماه برپاست انواع چادهای مسافرتی، اقامتگاههای موقت، خودروهای سفری، کمپینگ، خودروهای کلاسیک در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

همچنین 60 دستگاه خودروهای سافاری و 50 دستگاه خودروهای تاریخی و کلاسیک در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

برای ایجاد جذابیت در این نمایشگاه مسابقه آشپزخانه به همراه جوایز ویژه، مسابقه هایی با مضمون گردشگری و سفر پیش بینی شده است.

این نمایشگاه به مدت 4 روز برگزار می شود و علاقمندان می تواننند همه روزه از ساعت 15 الی 21 از آن در محل خیابان نوروزیان، جنب صدا وسیما دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گردشگری و ملزومات سفر در قزوین افتتاح شد

نمایشگاه گردشگری و ملزومات سفر در قزوین افتتاح شد