مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 16:352019-11-12اقتصادي

شرکای تجاری آینده ایران کسانی هستند که امروز کنارمان باشند


رییس اتاق بازرگانی استان فارس با بیان اینکه دوران تحریم ها، گذراست، گفت: شرکای تجاری ایران کشورهایی خواهند بود که در این دوران سخت، کنار ما باشند.

- جمال رازقی سه شنبه 21 آبان در دیدار با سفیر آفریقای جنوبی در جمهوری اسلامی ایران، افزود: استان فارس پتانسیل های فراوانی در بخش های کشاورزی، پزشکی، علمی، گردشگری، معادن و غیره دارد به طوری که در بخش کشاورزی بین 10 تا 14 میلیون تن محصولات کشور را تامین می کند.

وی افزود: همچنین تنوع معادن، برخورداری از ذخایر عظیم گاز و صنایع پتروشیمی، فعالیت 700 واحد صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی استان و وجو 16 کارخانه سیمان از دیگر ظرفیت های فارس است که امسال نخستین محموله سیمان از استان فارس به آفریقای جنوبی صادر شده است.

رازقی گفت: در بخش فرهنگی و گردشگری نیز وجود آثار تاریخی مانند آرامگاه حافظ و سعدی، آثار دوران زندیه، تخت جمشید، پاسارگاد و نقش رستم و باغ ارم از جلوه های منحصر به فرد و پتانسیل های بزرگ فارس در ایران و دنیاست.

وی اضافه کرد: همچنین وجود دانشگاه های معتبر در فارس موجب شده امروز این استان به قطب پزشکی در منطقه تبدیل شود و یک سوم تخت های بیمارستانی فارس به گردشگران کشورهای مختلف که برای درمان به این استان مراجعه می کنند اختصاص داده شده و ما در این زمینه در فصول مختلف میزبان گردشگران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکای تجاری آینده ایران کسانی هستند که امروز کنارمان باشند

شرکای تجاری آینده ایران کسانی هستند که امروز کنارمان باشند