مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 16:332019-11-12اقتصادي

78 درصد تجهیزات شهربازی ها استاندارد هستند


معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد با اشاره به وجود 12 هزار وسیله و تجهیزات سبک و سنگین در شهربازی های کشور گفت: 78 درصد این تجهیزات موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد شده اند.

- ایسنا/همدان معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد با اشاره به وجود 12 هزار وسیله و تجهیزات سبک و سنگین در شهربازی های کشور گفت: 78 درصد این تجهیزات موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد شده اند.

مسلم بیات سه شنبه 21 آبان در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری روز ملی کیفیت اظهار کرد: در مراسم روز ملی کیفیت مدرسه ای در شهرستان ملایر در بخش واحد آموزش و خدمات در بین 37 هزار مدرسه توانست گواهی ملی کیفیت را دریافت کند که این مهم افتخاری برای آموزش و پرورش استان همدان است.

وی تصریح کرد: استان همدان جز استان هایی بوده که بهترین عملکرد را در واحدهای کنترل کیفی داشته و خلاقیت و نوآوری را در حوزه های مختلف تقویت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به وجود 12 هزار وسیله و تجهیزات سبک و سنگین در شهربازی های کشور بیان کرد: 78 درصد این تجهیزات موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد شده و مابقی تجهیزات رها نشده اند و فرآیند استانداردسازی و ایمن سازی آنها در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 درصد تجهیزات شهربازی ها استاندارد هستند

78 درصد تجهیزات شهربازی ها استاندارد هستند