مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 15:262019-11-12سياسي

اعلام رسمی انصراف از حضور در انتخابات


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اعلام انصراف از حضور در انتخابات آتی در نامه ای اعلام کرد: میدان را در اختیار جوانان انقلابی می گذارم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه ای که در اختیار خبرگزاری صدا وسیما قرار گرفت گفت: عرصه حضور در مجلس آینده را در اختیار جوانان انقلابی و ولایی قرار داده و در انتخابات آینده مجلس نامزد نخواهم شد و در خدمت جوانان مومن و انقلابی هستم تا تجاربم را در اختیارشان قرار دهم .

در بخشی از این نامه آمده است: میدان داری جوانان در دفاع مقدس همان نقطه عطفی بود که باعث شد انقلاب نوپای ملت ایران بتواند مشکلات را با سربلندی پشت سر بگذارد.

به یاد داریم روزهایی را که اصفهان و جوانانش پیشگام بودند و با خون 23 هزار شهید درخت انقلاب را آبیاری کردند و افتخار می کنیم امروز راه خرازی ها، ردانی ها، کاظمی ها ادامه دارد و حماسه شهادت شهید حججی ، دهه هفتادی و یارانش، لرزه بر تن دشمنان خونخوار انداخته است که این نشانه آنست که اصفهان نسل تربیت یافته اثرگذار دارد.

در ادامه این نامه آمده: اکنون در دهه پنجم انقلاب اسلامی که گام دوم انقلاب با راهبری امام خامنه ای مدظله العالی آغاز شده ، به اصفهان نگاه می کنم آنرا سرشار از جوانان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام رسمی انصراف از حضور در انتخابات

اعلام رسمی انصراف از حضور در انتخابات