مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 15:202019-11-12سياسي

پروژه های عمرانی کردستان 110 هزار میلیارد تومان اعتبارات تاخیری دارند


نماینده مردم سنندج، دیوانداره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از روند کند پروژه های عمرانی در کردستان گفت:پروژه های عمرانی استان 110 هزار میلیارد تومان اعتبارات تاخیری دارند.

- سید احسن علوی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان که با حضور معاون رییس جمهور برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر برای پروژه های عمرانی استان 110 هزار میلیارد تومان تاخیر پروژه داریم.

وی با بیان اینکه کردستان از محرومیت و عقب ماندگی تاریخی و مزمن رنج می برد افزود: برای راه آهن سنندج به همدان یک هزار و 200 میلیارد تومان دیگر اعتبار مورد نیاز است که بخشی از این اعتبار را بخش خصوصی باید تامین کند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه کریدور شمال به جنوب عنوان کرد: تا کنون 60 درصد این پروژه انجام شده است و اکثر نقاط کشور از آن بهره مند شده اند اما متاسفانه به دلیل تکمیل نشدن این پروژه در کردستان آمار تصادفات در این مسیر بسیار بالا است.

وی ادامه داد: استان کردستان دارای 6 هزار و 200 کیلومتر راه روستایی است که تا کنون فقط 2 هزار و 100 کیلومتر آن انجام شده و 3 هزار و 900 کیلومتر آن هنوز باقی مانده، که از این حیث کردستان جزو استان های آخر کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی کردستان 110 هزار میلیارد تومان اعتبارات تاخیری دارند

پروژه های عمرانی کردستان 110 هزار میلیارد تومان اعتبارات تاخیری دارند