مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 15:182019-11-12اقتصادي

برخی می گویند صنعت استان اصفهان به نقطه اشباع رسیده است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: همه می دانیم که اصفهان 10 درصد صنعت کشور را به خود اختصاص داده است، اما باید بدانیم در مقابل این 10 درصد تنها نیم درصد بودجه تخصیصی به اصفهان ورود پیدا می کند.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: همه می دانیم که اصفهان 10 درصد صنعت کشور را به خود اختصاص داده است، اما باید بدانیم در مقابل این 10 درصد تنها نیم درصد بودجه تخصیصی به اصفهان ورود پیدا می کند.

محمد جواد بگی عصو امروز سه شنبه در نشست ویژه نقد و بررسی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان با دارا بودن 70 شهرک صنعتی با مساحت بیش از 12 هکتار و هشت شهرک در دست احداث بیشترین آمار را از لحاظ تعداد شهرک های صنعتی در کشور دارد، همچنین این استان به عنوان برترین رتبه در خصوص شهرک های صنعتی کشور معرفی شده است.

وی ادامه داد: 80 درصد بودجه شهرک سازی از درآمد شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان به دست می آید و با بودجه ای که دولت به این شرکت اختصاص می دهد می توانیم برای هر شهرک پروژه ای به ارزش یک میلیارد تومان در سال ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهان بیشترین شهرک صنعتی را در کشور دارد، گفت: با وجود اینکه همواره بیشترین شهرک ها از آن اصفهان است، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی می گویند صنعت استان اصفهان به نقطه اشباع رسیده است

برخی می گویند صنعت استان اصفهان به نقطه اشباع رسیده است