مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 15:042019-11-12پزشكي

خیران در رفع نیازهای درمانی مردم مشارکت کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به کمبودها در بخش درمان استان، گفت: امیدواریم با همت مجمع خیران و دانشگاه بتوانیم در بخش درمان مسائل و مشکلات مردم را رفع کنیم.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به کمبودها در بخش درمان استان، گفت: امیدواریم با همت مجمع خیران و دانشگاه بتوانیم در بخش درمان مسائل و مشکلات مردم را رفع کنیم.

محمدرضا نیکبخت در دیدار با اعضای مجمع خیران سلامت لرستان، با تشریح اولویت های سرمایه گذاری در بخش درمان برای رفع مشکلات مردم، اظهار کرد: همواره علاقه مند به سرمایه گذاری افراد در بخش درمان حتی سرمایه گذاری خصوصی بوده ام و با توجه به اهمیت بخش درمان و مشکلات پیش روی مردم، مجمع خیران سلامت استان نیز باید به این بخش اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به بودجه اندک دولتی و هزینه های سنگین پروژه های درمانی، عنوان کرد: مردم لرستان شایسته بهترین خدمات درمانی هستند و باید این خدمات در هر بُعدی زیبنده آنها باشد چراکه مشکل عمده ما در بخش درمان است.

نیکبخت با اشاره به کمبودها در بخش درمان استان، افزود: امیدواریم با همت مجمع خیرین و دانشگاه بتوانیم در بخش درمان مسائل و مشکلات مردم را مرتفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران در رفع نیازهای درمانی مردم مشارکت کنند

خیران در رفع نیازهای درمانی مردم مشارکت کنند