مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 14:042019-11-12پزشكي

ایمنی 20 درصدی بیمارستان شهید چمران بروجرد


 رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: در حال حاضر ایمنی بیمارستان چمران 20 درصد بوده که باید هر چه سریعتر تخلیه و مکان جایگزین انتخاب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کاکاوند امروز سه شنبه در نشست پدافند غیرعامل در سخنانی گفت: هم اکنون 140 پایگاه مجهز به پدافند غیر عامل در سطح شهرستان بروجرد وجود دارد.

وی تصریح کرد: هنوز نتوانسته ایم آب های سطحی و روان آب های آلوده را کنترل، شناسایی و یا دسته بندی کنیم گرچه فعالیت های زیادی انجام شده اما کافی نیست.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان داشت: در حال حاضر ایمنی بیمارستان چمران 20 درصد بوده که توصیه می کنیم هر چه سریعتر تخلیه و مکان جایگزین انتخاب شود.

کاکاوند با بیان اینکه سطح پوشش واکسن در بروجرد 99 درصد است، تاکید کرد: باید در سطح تمامی روستاها نظارت انجام شود که در راستای پدافند غیر عامل چه ضعف هایی وجود دارد.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد نیز با اشاره به اینکه در همه حوزه ها باید از بروز مشکلات پیشگیری کنیم و این همان پدافند عامل است، اظهار داشت: در پدافند غیر عامل به طور میانگین در همه حوزه ها 50 درصد آمادگی داریم.

وی تصریح کرد: از حفر چاه های غیرمجاز و غیر قانونی در منازل مسکونی سطح روستاها باید جلوگیری کنیم و گرنه خیلی اتفاقات ناگوار در زمینه بهداشتی رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی 20 درصدی بیمارستان شهید چمران بروجرد

ایمنی 20 درصدی بیمارستان شهید چمران بروجرد