مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 13:512019-11-12سياسي

استعفای 19مدیر خراسان رضوی برای شرکت در انتخابات


19مدیر خراسان رضوی برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا کردند.

- مرکز خراسان رضوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی امروز در گردهمایی ائمه جمعه خراسان رضوی در مشهد گفت: 15نفر از این مدیران در داخل استان و چهار نفر دیگرشان در خارج از استان مسئولیت داشته اند.

حسن جعفری با بیان اینکه خراسان رضوی 18کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد افزود: تا کنون 570نفر نامزد احتمالی برای احراز پست نمایندگی مجلس یازدهم از این استان هستند.

وی ادامه داد: در دوره قبلی انتخابات سه هزار و 502شعبه اخذ رأی در کل حوزه های رای گیری خراسان رضوی وجود داشت که پیش بینی می شود در این دوره این تعداد 10درصد افزایش یابد.

جعفری گفت: استانداری مامور اجرای قانون انتخابات و حسن اجرای آن است و در این راه هفت شرح وظیفه و اقدام را پیش بینی کرده است.

وی افزود: تشکیل ستاد انتخابات، صدور احکام اعضا و تشکیل کمیته های مربوطه در ستاد انتخابات و آسیب شناسی دوره های پیشین انتخابات انجام شده و برای رفع آنها راهکارهای لازم اتخاذ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در حوزه حقوقی و آموزشی هم کارهای مهمی انجام شده است از جمله مهمترین جرایم انتخاباتی و راهکارهای پیشگیری از آنها مشخص و به صورت کتابچه برای آگاهی اعضا ستاد انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای 19مدیر خراسان رضوی برای شرکت در انتخابات

استعفای 19مدیر خراسان رضوی برای شرکت در انتخابات