مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 13:062019-11-12پزشكي

مرکز پیوند قلب در کرمانشاه راه اندازی می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی مرکز پیوند قلب در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) ظرف دو ماه آینده خبر داد.

- مرکزکرمانشاه، دکتر مرادی در آیین افتتاح بیمارستان سوختگی گلستان که با حضور وزیر بهداشت انجام شد،گفت: بیمارستان امام رضا (ع) یکی از مهم ترین مراکز درمانی غرب کشور است و در حال حاضر چهار مجموعه درمانی شامل: خود بیمارستان امام رضا (ع)، بیمارستان سوختگی گلستان ، بیمارستان درمان بیماران سل مقاوم به درمان نسیم و بیمارستان جامع سرطان در این مرکز فعالیت دارد و یا در حال راه اندازی است.

وی افزود: با افتتاح کامل چهار مجموعه در نهایت بیش از یک هزار تخت در این مرکز فعال میشود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در این بیمارستان 200 پزشک متخصص و فوق تخصص فعالیت دارند و در مجموع دوهزار و 600 نیرو در 24 بخش تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان مشغول به کار هستند.

دکتر مرادی خاطرنشان کرد: دو مرکز پیوند مغز استخوان و پیوند کلیه هم اکنون در بیمارستان امام رضا (ع) فعال است و در دو ماه آینده مرکز پیوند قلب نیز در این مجتمع درمانی راه اندازی میشود.

وی با بیان اینکه در زلزله تجربیات خوبی برای مجموعه بهداشت و درمان استان به دست آمد، گفت: در کنار خانه ها و مراکز بهداشتی، بیمارستان های ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب و بیمارستان تازه ساز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پیوند قلب در کرمانشاه راه اندازی می شود

مرکز پیوند قلب در کرمانشاه راه اندازی می شود