مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:452019-11-12سياسي

«نماز» نمونه بارز وحدت در جامعه اسلامی است


دبیر فرهنگی دفتر تحکیم وحدت دانشگاه پیام نور مشهد در یادداشتی نوشت: طریق مشترک در جامعه اسلامی می تواند قوانین و اصولی باشد که در حکومت اسلامی استخراج شده اند که نمونه بارز آن «نماز» است.

- نماز نمونه بارز وحدت در جامعه اسلامی است دبیر فرهنگی دفتر تحکیم وحدت دانشگاه پیام نور مشهد در یادداشتی نوشت: طریق مشترک در جامعه اسلامی می تواند قوانین و اصولی باشد که در حکومت اسلامی استخراج شده اند که نمونه بارز آن نماز است.

معصومه ترابیکی دبیر فرهنگی دفتر تحکیم وحدت دانشگاه پیام نور مشهد همزمان با هفته وحدت طی یادداشتی به بررسی عوامل وحدت آفرین میان مسلمان پرداخته است.

متن این یادداشت به شرح زیر است: وحدت اسلامی به معنی همکاری میان پیروان مذاهب اسلامی برپایه اصول مشترک، صلح اسلامی و در پیش گرفتن موضع یکسان به منظور تحقق اهداف، مصالح عالیه امت اسلامی و اتحاد در برابر دشمنان امت است.

ایجاد وحدت نیازمند رعایت نکاتی است و برای آن باید انسان ها به نقاط مشترکی که در میانشان  وجود دارد، توجه کنند و از عواملی که موجب تفرقه می شود جلوگیری کنند، حرف و سخن تفرقه آمیزی گفته نشود که موجب جریحه دار شدن عواطف اقلیت یا مذاهب دیگر شود.

 تجربه ها نشان می دهد که در طول تاریخ پیروزی های بزرگی که از آن مابوده همه منشأ وجود وحدت بین مردم بوده است و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نماز» نمونه بارز وحدت در جامعه اسلامی است

«نماز» نمونه بارز وحدت در جامعه اسلامی است