مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:402019-11-12اقتصادي

ساخت واحدهای مسکونی اضطرای برای روستاییان زلزله زده ی سراب


فرماندار شهرستان سراب از ساخت واحدهای مسکونی اضطراری  برای روستاییان مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: با توجه به این که تامین کانکس پر هزینه بوده و بعد از ساخت مسکن نیز قابل استفاده نیست، - ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان سراب از ساخت واحدهای مسکونی اضطراری  برای روستاییان مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: با توجه به این که تامین کانکس پر هزینه بوده و بعد از ساخت مسکن نیز قابل استفاده نیست، به جای استفاده از کانکس، ساخت واحدهای مسکونی اضطراری از امروز در روستاهای زلزله زده آغاز شده است.

ایرج ثقفی در گفت وگو با بیان این که در زلزله 5.

9 ریشتری 17 آبان ماه به 49 روستای شهرستان سراب خسارت وارد شد، گفت: از این تعداد حدود 750 واحد مسکونی خشتی و فرسوده به طور 100 درصدی تخریب شده که باید دوباره از نو ساخته شوند و حدود 1500 واحد نیز نیاز به تعمیر و بازسازی دارند.

وی با بیان این که حدود 350 راس دام سبک در روستاهای سراب بر اثر زلزله تلف شده است، گفت: حدود 30 راس دام سنگین در این روستاها بر اثر زلزله تلف شدند.

ثقفی با اشاره به دریافت و بهره مندی 600 نفر از خدمات پزشکی در سراب، گفت: علت مراجعه این افراد به بیمارستان، ترس و استرس بود، براثر این زمین لرزه بوده که در حال حاضر 15 نفر در بیمارستان بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت واحدهای مسکونی اضطرای برای روستاییان زلزله زده ی سراب

ساخت واحدهای مسکونی اضطرای برای روستاییان زلزله زده ی سراب