مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:362019-11-12اقتصادي

ضرورت امکان فروش آسان، با قیمت واقعی و بدون واسطه زعفران


عرضه زعفران در بورس به شفافیت قیمت این محصول کمک می کند.

- ، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل بورس کالای ایران عرضه زعفران امروز در آیین افتتاح کارخانه نوآفرینی زنجیره ارزش زعفران و انبار سپرده کالایی بورس زعفران در تربت حیدریه با اشاره بهاقدام های صورت گرفته در حوزه عرضه زعفران در بورس گفت: به مرور شاهد فراهم شدن همه زیرساخت ها برای تعیین مرجعیت قیمت زعفران ایران در دنیا به کمک ابزارهای مالی بورس کالا خواهیم بود.

حامد سلطانی نژاد با بیان اینکه با برداشتن یک گام دیگر به تحقق آرزوی دیرینه زعفران کاران کشور نزدیک شده ایم افزود: با برداشتن این گام امکان فروش آسان، با قیمت واقعی و بدون واسطه زعفران بوجود می آید.

وی با اشاره به مهمترین راهبردهای بورس کالا در حوزه کشاورزی ادامه داد: ایجاد امکان تامین مالی سریع و با هزینه کمتر از طریق قراردادهای سلف، سلف استاندارد و گواهی سپرده کالایی، توسعه بازار از طریق پذیرش انبارها، قراردادهای با سررسیدهای جدید برای کشف نرخ منصفانه و واقعی و در نهایت ایجاد ارتباط برای شناسایی نیازها و ارایه راهکار متناسب با آن از مهمترین این راهبردها است.

سلطانی نژاد با اشاره به رویکردهای بورس کالای ایران در حوزه محصولات کشاورزی گفت: معرفی ابزارهای مالی متنوع متناسب با نیاز فعالان بازار برای پوشش ریسک نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت امکان فروش آسان، با قیمت واقعی و بدون واسطه زعفران

ضرورت امکان فروش آسان، با قیمت واقعی و بدون واسطه زعفران