مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:362019-11-12سياسي

قوه قضاییه فضای انتخابات را به صورت ویژه رصد می کند


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: قوه قضاییه بر فضای انتخابات در استان نظارت خواهد داشت و این فضا را به صورت ویژه رصد خواهد کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: قوه قضاییه بر فضای انتخابات در استان نظارت خواهد داشت و این فضا را به صورت ویژه رصد خواهد کرد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، امروز 21 آبان، در شورای اداری استان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال جاری، اظهار کرد: مدیران طبق قانون حق دخالت در امور انتخابات و استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ را ندارند.

وی تصریح کرد: مدیران نباید از امکانات دولتی و عمومی برای تبلیغ و یا علیه کاندیدایی استفاده کنند و در این راستا قوه قضاییه بر ثبت اموال مدیران در سامانه و رصد کردن فضای انتخابات نظارت ویژه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه قانون رسیدگی به دارایی مسئولان و مدیران مصوب شده و آیین نامه آن توسط قوه قضاییه ابلاغ شده است، افزود: سامانه ای در دادگستری ها و قوه قضاییه فعال است و مدیران باید در مهلت قانونی به وظایف قانونی خود عمل کرده و نسبت به ثبت اموال در این سامانه اقدام کنند.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی یادآور شد: پایان آبان ماه آخرین فرصت مدیران مشمول این قانون برای ثبت اموال در این سامانه است و مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه فضای انتخابات را به صورت ویژه رصد می کند

قوه قضاییه فضای انتخابات را به صورت ویژه رصد می کند