مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:242019-11-12اقتصادي

اختصاص 1000 میلیارد تومان به پروژه های راه و راه آهن خراسان جنوبی


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در مجموع طی سال جاری 388 کیلومتر پروژه راه و راه آهن با اعتبار بالغ بر هزار میلیارد تومان در استان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جعفری پیش از ظهر سه شنبه در شورای اداری استان اظهار داشت: حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی نقش بسزایی در اشتغال، پویایی و توسعه اقتصادی هر منطقه دارد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در مسیر راه های شریانی کشور قرار دارد و از این نظر جایگاه ویژه در شرق کشور دارد، بیان کرد: توسعه ریلی و جاده ای در استان یکی از اولویت های مهم است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی عنوان داشت: در حال حاضر طولانی بودن راه ها سبب خستگی رانندگان و تصادفات ناگوار در استان شده که در این راستا باید طول راه های باند دوم در استان را افزایش دهیم.

رشد 129 درصدی طول باندهای دوم استان جعفری با بیان اینکه در سال های اخیر توجه ویژه ای به توسعه باندهای دوم در استان داشته ایم، عنوان داشت: طی پنج سال اخیر بالغ بر 342 کیلومتر به طول باندهای دوم استان اضافه شده است که رشد 129 درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه اردیبهشت ماه امسال 124 کیلومتر باند دوم در استان به بهره برداری رسید، افزود: در حال حاضر 70 کیلومتر باند دوم آسفالت شده و 130 کیلومتر آماده آسفالت داریم که اگر تکمیل شود تحول زیادی در باندها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1000 میلیارد تومان به پروژه های راه و راه آهن خراسان جنوبی

اختصاص 1000 میلیارد تومان به پروژه های راه و راه آهن خراسان جنوبی