مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:092019-11-12سياسي

مرکز پیوند قلب در کرمانشاه راه اندازی می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی مرکز پیوند قلب در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه ظرف دو ماه آینده خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی مرکز پیوند قلب در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه ظرف دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمود رضا مرادی امروز (21 آبان) در آیین افتتاح اولین بیمارستان سوختگی غرب کشور با اشاره به کلنگ زنی این بیمارستان در سال 1389 گفت: با توجه به مشکلاتی که پیمانکار پروژه داشت ساخت آن به درازا کشید اما نهایتا با همکاری دادستان فسخ قرارداد پیمانکار صورت گرفت.

وی افزود: با فسخ قرارداد، طی یک سال گذشته کار جهادی برای تکمیل این بیمارستان صورت گرفت و نهایتا امروز شاهد افتتاح این بیمارستان هستیم.

مرادی تصریح کرد: این بیمارستان 50 تخت خوابی بوده که 38 تخت آن تخت جراحی و بستری بوده و 12 تخت آن BICU است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ساخت این بیمارستان در محوطه بیمارستان امام رضا ع از این بیمارستان به عنوان یکی از مهم ترین مراکز درمانی غرب کشور یاد کرد و افزود: در حال حاضر چهار مجموعه درمانی شامل خود بیمارستان امام رضا (ع)، بیمارستان سوختگی گلستان ، بیمارستان درمان بیماران سل مقاوم به درمان نسیم و بیمارستان جامع سرطان در این مرکز فعالیت دارد و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پیوند قلب در کرمانشاه راه اندازی می شود

مرکز پیوند قلب در کرمانشاه راه اندازی می شود