مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:592019-11-12بين الملل

بیانیه نظامی اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین درباره جنایات رژیم صهیونیستی


اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه و دمشق بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، متن این بیانیه به شرح زیر است: به مسلمانان که مورد قتل (و غارت) قرار گرفته اند رخصت (جنگ با دشمنان) داده شد، زیرا آنها از دشمن سخت ستم کشیدند و همانا خدا بر یاری آنها قادر است.

(سوره حج آیه 39) ای ملت بزرگ فلسطین: دشمن صهیونیستی بامداد امروز، سه شنبه مصادف با 12 نوامبر 2019 با ترور مجاهد قهرمان بهاءالدین ابو العطا ابو سلیم از فرماندهان ارشد گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و بمباران خانه های غیرنظامیان، دست به جنایتی ناجوانمردانه و حماقت بزرگی زد.

این رژیم همزمان در ادامه جنایات همیشگی خود دست به تجاوز دیگری در دمشق زد و درصدد ترور فرمانده مجاهد اکرم العجوری ابو محمد برآمد.

ما در اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین شهادت فرمانده قهرمان ابو سلیم و همسرش و دیگر برادرانمان در دمشق را که به افتخار جهاد و شهادت در راه خدا و وطن و آرمان فلسطین نائل شدند، تسلیت می گوییم و بر این موارد تاکید می کنیم: نخست: این اقدام دشمن صهیونیستی، یعنی زیر پا گذاشتن تمامی خطوط قرمز و با این جنایات دشمن مسؤول کامل پیامدهای این دو جنایت در غزه و دمشق خواهد بود و به یاری خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه نظامی اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین درباره جنایات رژیم صهیونیستی

بیانیه نظامی اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین درباره جنایات رژیم صهیونیستی