مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:332019-11-12سياسي

برگزاری مجمع عمومی هلال احمر غیرقانونی است


عضو شورای عالی هلال احمر با بیان اینکه تشکیل مجمع عمومی هلال احمر غیر قانونی است، گفت: در این شرایط بحرانی و با این اضطرار، برگزاری این جلسه به صلاح این جمعیت نیست.

- محمد حسین صوفی، بازرس و عضو شورای عالی هلال احمر در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه جلسه شورای عالی هلال احمر تشکیل نشده است و زمان برگزاری مجمع عمومی را این شورا برگزار می کند، برگزاری مجمع عمومی هلال احمر بدون هماهنگی شورای عالی هلال احمر  قانونی است؟ ، اظهار داشت: بنده یک روز بعد از اینکه متوجه شدم دعوتنامه ها به استان ها ارسال شده که نامه ای به دبیرکل نوشته و چند دلیل آ وردم که تشکیل جلسه مجمع به این شکل قانونی نیست؛ از جمله عدم زمان و مکان آن در شورای عالی با عجله و در کمتر از 10 روز اطلاع رسانی شده و موارد دیگر و خواستار تعویق زمان آن شدم.

وی افزود: اکثریت اعضای منتخب شورای عالی هلال احمر و نیز نوبخت، اعلام کرده ایم که تداوم مدیریت پیوندی در جمعیت به صلاح نیست و این موسسه غیردولتی عام المنفعه، نیاز به مدیریتی با صلاحیت و کفایت و سلامت در  شأن این نهاد بین المللی می خواهد تا جمعیت سامان یافته و از این وضعیت خارج شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجمع عمومی هلال احمر غیرقانونی است

برگزاری مجمع عمومی هلال احمر غیرقانونی است