مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:242019-11-12ورزشي

نامه کمیسیون اصل 90 مجلس به وزارت ورزش/ ثبت نام والیبال دوباره انجام شود


کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر ورزش از وی خواهد خواست که ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون والیبال دوباره انجام شود.

- روح الله حضرت پور نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره استعفای محمدرضا داورزنی در آستانه یک هفته به برگزاری انتخابات والیبال گفت: داورزنی باید بعد از ثبت نام ها استعفای خود را اعلام می کرد اما این کار را انجام نداد.

وی ادامه داد: طبق اعلام وزارت ورزش، انتخابات فدراسیون والیبال روز 29 آبان قرار است برگزار شود.

روز دوشنبه کمیسیون اصل نود در نامه ای به وزارت ورزش اعلام کرد که این عدالت نیست معاون ورزش قهرمانی کاندیدای ریاست فدراسیون والیبال نیز باشد و به دور از عدالت است و باید هر چه سریعتر استعفا دهد.

حضرت پور در ادامه تأکید کرد: پس از نامه کمیسیون اصل نود به وزارت ورزش، داورزنی چند ساعت بعد استعفای خود را اعلام کرد که این قانونی نمی باشد، چرا که او باید بعد از ثبت نام کاندیداها، استعفای خود را اعلام می کرد، نه اینکه در فاصله یک هفته تا برگزاری مجمع انتخاباتی استعفا دهد.

وی تصریح کرد: حال قرار است کمیسیون اصل نود نامه ای به وزارت ورزش ارسال کند و از وزیر ورزش بخواهد تا ثبت نام انتخابات از ابتدا برگزار شود و داورزنی نیز مانند سایر کاندیداها هیچ سمتی در وزارت نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه کمیسیون اصل 90 مجلس به وزارت ورزش/ ثبت نام والیبال دوباره انجام شود

نامه کمیسیون اصل 90 مجلس به وزارت ورزش/ ثبت نام والیبال دوباره انجام شود