مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:152019-11-12اقتصادي

مقاومت طلای ایران در برابر افزایش نرخ دلار


رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: قیمت سکه امروز در حالی نوسان محدود را تجربه می کند که نرخ دلار در بازار با افزایش 50 تومانی روبرو شده و همزمان با افزایش قیمت دلار در بازار ایران اونس جهانی ریزش محسوس را شاهد بوده، - ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: قیمت سکه امروز در حالی نوسان محدود را تجربه می کند که نرخ دلار در بازار با افزایش 50 تومانی روبرو شده و همزمان با افزایش قیمت دلار در بازار ایران اونس جهانی ریزش محسوس را شاهد بوده، به این ترتیب کاهش بهای اونس جهانی افزایش نرخ دلار بر بازار طلا و سکه ایران را خنثی کرده است.

هوشنگ شیشه بران در گفت وگو با ایسنا با تحلیل بازار جهانی طلا، اظهار کرد: در معاملات امروز بازار جهانی به دنبال افزایش شاخص سهام آمریکا، قیمت جهانی طلا به روند نزولی خود ادامه داد.

وی با بیان اینکه قیمت طلا به پایین ترین سطح خود در سه ماه اخیر رسیده است، افزود: علت اصلی آن افزایش شاخص سهام در بازار آمریکا است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با اشاره به اینکه سرمایه گذاران بین المللی منتظر اخبار جدیدی درباره مذاکرات تجاری آمریکا و چین هستند، تاکید کرد: آمریکا و چین هفته گذشته توافق کرده بودند که در قالب فاز نخست توافق تجاری تعرفه ها علیه کالاهای یکدیگر را لغو کنند، اما ترامپ بعدا هرگونه تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت طلای ایران در برابر افزایش نرخ دلار

مقاومت طلای ایران در برابر افزایش نرخ دلار