مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:122019-11-12سياسي

ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت های استان در برگزاری کنگره 3000 شهید ایلام


معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به لزوم شناساندن نقش پایداری مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، گفت: کنگره 3000 شهید و سرداران استان ایلام فرصتی برای نشان دادن عظمت ایثارگری ها و فداکاری های مردم ایلام است.

- ایسنا/ایلام معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به لزوم شناساندن نقش پایداری مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، گفت: کنگره 3000 شهید و سرداران استان ایلام فرصتی برای نشان دادن عظمت ایثارگری ها و فداکاری های مردم ایلام است.

محمد نوذری در نشست شورای مشورتی ایثارگران دستگاه های اجرایی استان، اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم استان در بحث فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری کنگره بزرگ 3 هزار شهید و سرداران استان ایلام است که باید همه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی استان همکاری و تعامل لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم برنامه ریزی مدون برای برگزاری باشکوه این کنگره و همایشی فاخر، تصریح کرد: استان ایلام نقش مهمی در دوران 8 سال دفاع مقدس داشته است و یکی از آوردگاه های دفاع مقدس بوده و مردم این استان بدون اینکه سرزمین خود را ترک کنند در زیر بمباران های رژیم بعثی از کیان اسلامی دفاع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت های استان در برگزاری کنگره 3000 شهید ایلام

ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت های استان در برگزاری کنگره 3000 شهید ایلام