مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:092019-11-12سياسي

وقف دولتی نیست/ لزوم ورود به حوزه پژوهش


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: برخی افراد در داخل فکر می کنند وقف یک کار دولتی است اما این طور نیست، با اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه وابسته به دولت است اما وقف را مردم و خیرین انجام می دهند و ربطی به دولت ندارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: برخی افراد در داخل فکر می کنند وقف یک کار دولتی است اما این طور نیست، با اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه وابسته به دولت است اما وقف را مردم و خیرین انجام می دهند و ربطی به دولت ندارد.

حجت الاسلام غلامرضا عادل، امروز 21 آبان، در همایش ملی کارکرد وقف در توسعه انسانی با تاکید بر وقف علمی که در دانشگاه بیرجند برگزار شد، گفت: وقف برکات دنیوی و اخروی زیادی داشته و در موضوعات اقتصادی و اجتماعی کشور نیز تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه کار خیر باید از روی کرامت باشد، افزود: سازمان اوقاف وابسته به دولت است اما وقف کار دولتی نیست و توسط مردم و خیران صورت می گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه در کلام پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) تشویق به علم شده است، تصریح کرد: وقف ها باید بر اساس نیازهای روز جامعه انجام شود و حوزه جوانان، ازدواج، مسکن، اشتغال و حوزه علم و پژوهش نیازهای مهم جامعه بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف دولتی نیست/ لزوم ورود به حوزه پژوهش

وقف دولتی نیست/ لزوم ورود به حوزه پژوهش