مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:092019-11-12فرهنگي

40 ویژه برنامه شاخص هفته کتاب در استان بوشهر برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: 40 ویژه برنامه شاخص هفته کتاب از 22 تا 30 آبان ماه در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه کرم پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته کتاب و کتاب خوانی فرصت بسیار خوبی برای آشنایی نسل جدید با معجزه پیامبر است و برنامه های مختلفی در سطح استان برگزار می شود.

وی با اشاره به طرح های توسعه کتاب خوانی و طرح پایتخت کتاب بیان کرد: در هفته کتاب به صورت نمادین برنامه هایی اجرا می شود تا تلنگری به جامعه هدف باشد تا نگاه بهتری به کتاب و کتاب خوانی داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به برنامه های هفته کتاب در استان خاطرنشان کرد: این برنامه ها از 22 تا 30 آبان ماه در نقاط مختلف استان برگزار خواهند شد.

وی از نواختن زنگ کتاب و مطالعه در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: دیدار با ناشران، پیاده روی هفته کتاب، کارگاه نمایشنامه نویسی، کارگاه نویسندگی خلاق، اجرای شاهنامه خوانی و حافظ خوانی، نشست نقد و بررسی و رونمایی از کتاب، برنامه مدرسه کتاب محور، دانش آموز کتاب خوان، ویژه برنامه های هفته کتاب ویژه نابینایان، ایستگاه نقاشی ویژه هفته کتاب و نشست ویژه کتاب ملل از جمله برنامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 ویژه برنامه شاخص هفته کتاب در استان بوشهر برگزار می شود

40 ویژه برنامه شاخص هفته کتاب در استان بوشهر برگزار می شود