مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:522019-11-12اقتصادي

معاون وزیر نیرو: اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار برای سیل خوزستان


120 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ناشی از سیل گذشته در استان خوزستان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، قاسم تقی زاده خامسی امروز در همایش ملی سیلاب 98-97 اگر تکرار شود، در مرکز همایش های بین المللی گیت بوستان اهواز افزود: دولت در حال حاضر از نظر اعتباری در مضیقه است و معتقدیم خوزستان اعتبار بیشتری برای جبران خسارتهای سیل نیاز دارد.

وی ادامه داد: در سیل اخیر خوزستان با خسارات جانی_انسانی مواجه نبودیم در صورتی که قبل از احداث سدها و چندین سال گذشته، 3000 نفر بر اثر سیل جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به این موضوع که از بحران سیل خوزستان می توان فیلم چند هزار دقیقه ای ساخت، افزود: سمینارهای بسیاری برگزار می شود که بعدها به کتبی جهت آموزش دانشجویان تبدیل می شوند، اما هیچگاه آموزه های آنها اجرایی نشده است، در حالی که اگر دستگاه ها از این آموزش ها استفاده عملیاتی کنند، به نتیجه مطلوب می رسند.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه در شرایط بحرانی باید به مدیر شجاعت داد و نه ترس و تهدید، عنوان کرد: نام همایش این است، اگر سیلاب تکرار شود به عقیده من اگر در این ماجرا وجود ندارد و قطعا تکرار می شود، زیرا خوزستان با طبیعت گرم و خشک دچار تغییر اقلیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر نیرو: اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار برای سیل خوزستان

معاون وزیر نیرو: اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار برای سیل خوزستان