مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:412019-11-12حوادث

کلاهبرداری در پوشش صدور کارت هوشمند خودرو در ایلام


رییس اداره تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا استان ایلام در خصوص کلاهبرداری در پوشش صدور کارت هوشمند خودرو خبر داد.

- علی رضا یعقوبی رییس اداره تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: اخیراً مشاهده شده است کلاهبرداران به بهانه صدور کارت هوشمند خودرو با شهروندان تماس گرفته و مبالغی را از آنها کلاهبرداری می کنند.

وی افزود: در این روش کلاهبرداران با ارسال پیامک و تماس تلفنی با شهروندان ارتباط برقرار کرده و  پس از جلب اعتماد آنان، اعلام می دارند که کارت هوشمند برای خودرو آنان صادر شده و برای ارسال و دریافت کارت، شهروندان بایستی مبالغی را به شماره حساب اعلامی از سوی آنان واریز کنند.

رییس اداره تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا استان ایلام به شهروندان توصیه کرد: به چنین پیامک ها و تماس هایی که هویت آنها مشخص نیست توجهی نکرده و خواسته های آنان را انجام ندهند تا از کلاهبرداری های احتمالی جلوگیری کنند.

این مقام مسوول یادآور شد: مالکان خودرو برای دریافت تمامی اسناد و مدارک خودرو خود حتی المقدور سعی کنند به صورت حضوری به مراکز معتبر مراجعه کنند.

یعقوبی در پایان خاطرنشان کرد: از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با چنین مواردی موضوع را سریعاً از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری در پوشش صدور کارت هوشمند خودرو در ایلام

کلاهبرداری در پوشش صدور کارت هوشمند خودرو در ایلام