مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:412019-11-12حوادث

وقوع 725 مورد حادثه و حریق در سمنان/ آتش سوزی 7 درصد کاهش داشت


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از وقوع 725 مورد حادثه و حریق طی شش ماهه نخست امسال در سمنان خبر داد و گفت: طی این مدت آتش سوزی به نسبت سال قبل هفت درصد کاهش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید اسماعیل پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه طی شش ماهه نخست سال جاری 725 مورد حادثه و حریق در سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: این آمار حوادث امداد و نجات به نسبت مدت مشابه سال قبل 21 درصد کاهش داشته است.

وی ضمن بیان اینکه حوادث مربوط به آتش سوزی طی شش ماهه امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش داشت، افزود: این کاهش آمار نشان می دهد که موضوعات ایمنی در عرصه های مختلف زندگی شهروندان فرهنگ سازی و نهادینه شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بابیان اینکه در مدت شش ماهه امسال 12 هزار و 623 مورد تماس با سامانه 125 آتش نشانی گرفته شده است، ابراز داشت: از این میان تنها 725 مورد آن عملیاتی شده است.

اسماعیل پور ضمن بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق و آموزش های کاربردی سازمان برای شهروندان اثرگذار بوده است، تصریح کرد: طی این مدت مذکور در حوزه آموزش 19 هزار و 986 نفر ساعت از دانش آموزان مدارس و پیش دبستانی ها، ادارات، کارخانه ها، مؤسسات دولتی و آموزشی و غیره دوره های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 725 مورد حادثه و حریق در سمنان/ آتش سوزی 7 درصد کاهش داشت

وقوع 725 مورد حادثه و حریق در سمنان/ آتش سوزی 7 درصد کاهش داشت