مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:292019-11-12ورزشي

5هفته طلایی برای تراکتور/هواداران برای رسیدن به صدر امیدوار هستند


تیم تراکتور در 6 هفته آتی لیگ برتر، پنج بازی در تبریز به میدان می رود و این فرصت خوبی برای پرشورهاست تا تیم خود را به صدر جدول برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته 11 ام لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، از 30 آبان ماه مجدد پیگیری می شود، تراکتور تبریز در این هفته در حالی از تیم شهر خودرو پذیرایی می کند که یک بازی 6 امتیازی محسوب شده و برای نزدیک شدن به صدر جدول نیاز مبرم به پیروزی دارد.

اما از بخت خوش تراکتور، این تیم 5 بازی از 6 بازی پیش روی خود را در تبریز، میزبان خواهد بود که خبر خوشی برای پرشورهاست تا با حمایت یار دوازدهم خود، با پیروزی در این دیدارها، صدر جدول را تصاحب کند، شاید اینگونه تلخی 3 شکست اخیرش را به فراموشی بسپارد.

یاران دنیزلی همچنین در هفته 12 ام در تهران به مصاف تیم پیکان می روند که در میانه های جدول قرار دارد.

تراکتور بعد از این بازی، 4 دیدار بعدی را در تبریز برگزار کرده و به ترتیب مقابل تیم های شاهین بوشهر، ماشین سازی تبریز، فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان قرار می گیرد.

تراکتور اگر از این هفته ها بهترین استفاده را برده و در هر 5 بازی خانگی، به پیروزی برسد با توجه به دیدارهای رودرروی مدعیان مثل سپاهان با استقلال، استقلال با شهرخودرو و شهرخودرو با سپاهان، می تواند بر صدر جدول تکیه بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5هفته طلایی برای تراکتور/هواداران برای رسیدن به صدر امیدوار هستند

5هفته طلایی برای تراکتور/هواداران برای رسیدن به صدر امیدوار هستند