مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:272019-11-12سياسي

دومین مرحله آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تهران از محل موقوفات


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران از اجرای دومین مرحله آزادی زندانیان غیرعمد از محل موقوفات و کمک خیران همزمان با میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران از اجرای دومین مرحله آزادی زندانیان غیرعمد از محل موقوفات و کمک خیران همزمان با میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، آقای مجتبی عبداللهی گفت: در مرحله دوم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان تهران، دو میلیارد ریال از محل موقوفات مرتبط و کمک های مردمی به این امر اختصاص پیدا می کند.

وی تصریح کرد: افرادی که در بین زندانیان انتخاب شدند، کسانی هستند که به دلیل مشکلات مالی و جرائم غیرعمد، به خاطر مبلغی جزیی گرفتار زندان شدند و خانواده هایشان نیز با مشکلات مختلفی به خصوص مشکلات مالی مواجه بوده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان اینکه این طرح با همکاری اداره امور زندان ها و به منظور تقویت کارکرد های وقف و امور خیریه و اموراجتماعی انجام می شود، تصریح کرد: در این طرح، بناست از ظرفیت های مردمی برای محرومیت زدایی و رفع آسیب های اجتماعی به منظور تحقق فرامین مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مرحله آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تهران از محل موقوفات

دومین مرحله آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تهران از محل موقوفات