مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:052019-11-12اقتصادي

پرداخت معوقات معلمان خارج از کشور تا دو هفته آینده


عضو کمیسیون آموزش از قول مساعد رییس کل بانک مرکزی به وزیر آموزش و پرورش برای پرداخت 2 میلیون یورو به منظور پرداخت معوقات معلمان خارج از کشور تا 2 هفته آینده خبر داد.

- آقای سید محمد جواد ابطحی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: با پیگیری های وزیر آموزش و پرورش، معوقات این معلمان که به سال 95 تاکنون مربوط می شود مبلغ 22 میلیون یورو تعیین شد که چهار و نیم میلیون یورو از این رقم تامین شده و دو میلیون یورو هم به زودی پرداخت می شود.

وی معادل ریالی مطالبات این گروه از معلمان را حدود 220 میلیارد تومان اعلام و ابراز امیدواری کرد؛ با توجه به مذاکرات وزیر آموزش و پرورش با رییس سازمان برنامه و بودجه، مشکلات این معلمان رفع شود.

آقای ابطحی این معوقات را علاوه بر حقوق، شامل حق مسکن و اصلاح احکام معلمان مدارس خارج از کشور برشمرد و افزود: این موضوع سبب نارضایتی معلمان شده است، زیرا آنان در وطن خود نیستند و نباید تحقیر شوند.

وی گفت: تعداد نیرو های اعزامی به مدارس خارج از کشور با حقوق ارزی 267 نفر، نیرو های تبعه فرهنگی با حقوق ریالی 214 نفر، نیرو های تبعه غیرفرهنگی با حقوق ریالی 186 نفر و مجموع فرهنگیانی که مطالباتشان به تعویق افتاده است، حدود 800 نفر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت معوقات معلمان خارج از کشور تا دو هفته آینده

پرداخت معوقات معلمان خارج از کشور تا دو هفته آینده