مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:582019-11-12ورزشي

آواز دهل شنیدن از دور خوش است


افزایش 70 درصدی حقوق مربیان ایرانی که این روز ها در والیبال به خبری داغ تبدیل شده، ضرب المثل آواز دهل شنیدن از دور خوش است را تداعی می کند.

چند روزی است که خبر افزایش 70 درصدی حقوق مربیان ایرانی تیم های ملی والیبال که با رایزنی های علی فتاحی سرپرست فدراسیون انجام شده به افتخاری طلایی در این یک سال نابسامانی فدراسیون جلوه داده شده است.

مربیان ایرانی تیم های ملی والیبال در این رشته جزء مظلوم ترین و محروم ترین پست های فعال و حقوق بگیر فدراسیون در هر 2 بخش بانوان و آقایان هستند؛ آن ها با روزی 30 تا 40 هزار تومان، ملی پوشان را برای حضور در رقابت های بین المللی مختلف آماده می کنند.

با یک حساب سرانگشتی باید گفت، مربیان ایرانی تیم های ملی والیبال که فقط در نیمه دوم سال برای فدراسیون و در اردو های آماده سازی کار می کنند اگر ماهی 20 روز هم درگیر تمرین ها باشند تاکنون ماهیانه 800 هزار تومان دریافتی داشته اند و حالا با افزایش 70 درصدی، حقوق شان به ماهی یک میلیون و 360 هزار تومان افزایش پیدا کرده است، البته فراموش نشود که این مبلغ فقط برای 6 ماه است و از والیبال سالانه حدود 10 میلیون تومان عاید این مربیان زحمتکش می شود.

مربیان ایرانی تیم های ملی والیبال در شرایطی حقوق پایینی دریافت می کنند که به حسابِ چشم آبی های خارجی حتی در زمان تعطیلیِ اردو ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آواز دهل شنیدن از دور خوش است

آواز دهل شنیدن از دور خوش است