مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:512019-11-12سياسي

حال کتاب دانشجویی خوب نیست


هر چند شعار جشنواره امسال را حال خوش خواندن گذاشته ایم، اما واقعیت این است که حال کتاب دانشجویی و کتابخوانی در کشور خوب نیست و عوامل مختلفی در این موضوع نقش دارند.

- معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: هر چند شعار جشنواره امسال را حال خوش خواندن گذاشته ایم، اما واقعیت این است که حال کتاب دانشجویی و کتابخوانی در کشور خوب نیست و عوامل مختلفی در این موضوع نقش دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ آقای عیسی علیزاده در نشست خبری بیست وششمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی افزود: اینکه یکی از با سابقه ترین برنامه های جهاد دانشگاهی به حوزه کتاب تعلق دارد، درحالی که پرداختن به موضوع کتاب وظیفه ذاتی ما نیست، این امر نشان از اهمیت کتاب برای جهاد دانشگاهی حتی در سخت ترین شرایط مالی و کمبود کاغذ دارد.

رییس شورای سیاستگذاری بیست وششمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با اشاره به چالش های موجود در حوزه کتاب و نشر دانشگاهی گفت: معمولا در حوزه کتاب دانشگاهی، دانشجویان پایان نامه هایشان را تبدیل به کتاب می کنند که قطعا کار حرفه ای نیست و نمی توان مخاطب را مجاب به خواندن کند، دانشجویان باید بدانند که اصول نگارش کتاب با پایان نامه تفاوت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال کتاب دانشجویی خوب نیست

حال کتاب دانشجویی خوب نیست