مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:512019-11-12بين الملل

عراقچی: آمریکا جرات تعرض به ایران ندارد / هدف از کاهش تعهدات حفظ برجام است


معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان در گفت وگو با یک رسانه روسی با اشاره به اینکه هدف ایران از کاهش تعهدات برجامی حفظ برجام است، افزود: تمام کشورهای منطقه را به گفت وگو دعوت کردیم.

- عراقچی: آمریکا جرات تعرض به ایران ندارد / هدف از کاهش تعهدات "حفظ برجام" است معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان در گفت وگو با یک رسانه روسی با اشاره به اینکه هدف ایران از کاهش تعهدات برجامی "حفظ برجام" است، افزود: تمام کشورهای منطقه را به گفت وگو دعوت کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان که برای شرکت در کنفرانس عدم اشاعه به مسکو سفر کرده بود در گفت وگو با بخش عربی شبکه آر تی در رابطه با این کنفرانس گفت: می دانید که این کنفرانس همزمان با رخدادهای مهم بین المللی برگزار شد و مساله ممنوعیت انتشار هسته ای از مدت ها پیش در روابط بین المللی مهم بوده است بنابراین کارشناسان سطح بالایی در این کنفرانس شرکت کردند و این مسائل را مورد بررسی قرار دادند.

من بر این باورم که کنفرانس مسکو همکاری و شراکت خوبی در راستای اهداف عالی می تواند ایجاد کند، ما سه مساله مهم پیش رو داریم؛ عدم اشاعه سلاح هسته، خلع سلاح و استفاده مسالمت آمیز از انرژی هسته ای.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: آمریکا جرات تعرض به ایران ندارد / هدف از کاهش تعهدات حفظ برجام است

عراقچی: آمریکا جرات تعرض به ایران ندارد / هدف از کاهش تعهدات حفظ برجام است