مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:492019-11-12پزشكي

بیش از 40 تن کنسانتره پرتقال قاچاق و غیر مجاز در ارومیه امحاء شد


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از کشف و امحاء بیش از 40 تن کنسانتره پرتقال قاچاق و غیر مجاز در ارومیه خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از کشف و امحاء بیش از 40 تن کنسانتره پرتقال قاچاق و غیر مجاز در ارومیه خبرداد.

دکتر جلال غفارزاده در این خصوص و با اشاره به بازدیدهای مستمر و سرزده کارشناسان این معاونت گفت: بیش از 40 تن کنسانتره پرتقال قاچاق و غیر مجاز به ارزش ریالی پنج میلیارد ریال در مهر ماه سال جاری کشف و ضبط شد.

این محموله کشف شده به صورت قاچاق وارد کشور شده بود که پس از انجام آزمایشات تخصصی، صدور نتایج غیر قابل مصرف بودن محموله مذکور، بنابر اعلام قانون مبارزه با کالا و ارز با حضور نماینده دادستانی و نیروی انتظامی و مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی امحا گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل پایگاه اطلاع رسانی علوم پزشکی استان وی اظهار کرد: در همین زمینه پرونده هایی تشکیل و برای رسیدگی به مراجعقضایی ارسال شده است.

این محموله غیر قابل مصرف با دستور مقامات قضایی در محل دفن زباله های شهرداری ارومیه امحاء شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان خاطر نشان کرد: کارشناسان معاونت غذا و داروی ارومیه با شماره 044-32766826 آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 40 تن کنسانتره پرتقال قاچاق و غیر مجاز در ارومیه امحاء شد

بیش از 40 تن کنسانتره پرتقال قاچاق و غیر مجاز در ارومیه امحاء شد