مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:492019-11-12سياسي

سیاست های آمریکا در همه مولفه های قدرت با شکست مواجه شده است


معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه چهل سال از انقلاب گذشته و هر روز ملت ما قدرتمندتر از قبل در این راه پیش رفته و در طرف مقابل دشمنان ما خار و ذلیل شده اند، - گفت: سیاست های امریکا در همه مولفه های قدرت با شکست مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در جمع علمای شیعه و سنی استان گلستان، اظهار کرد: چهل سال از انقلاب گذشته و هر روز ملت ما قدرتمندتر از گذشته در این راه پیش رفته و در طرف مقابل دشمنان ما خار و ذلیل شده اند.

وی افزود: در این 4 دهه هر چه آمریکا گفته، عکس آن اتفاق افتاده و انقلاب اسلامی هیبت ظاهری آمریکا را شکسته و امروز آمریکا از ما تشکر می کند که پهپاد بدون سرنشین ما را زدید، اما هواپیمای نظامی سرنشین دار را نزدید.

معاون هماهنگ کننده سپاه در ادامه تصریح کرد: این مهم نشان از این دارد که سیاست های آمریکا در همه مولفه های قدرت با شکست مواجه شده و آمریکایی ها حتی نمی توانند آتش جنگل های خود را خاموش کنند.

وی افزود: علت قدرت و پیشرفت ما و شکست خوردن ذلیلانه آمریکا، اتصال و توکل به خداوند متعال و وحدت و یکپارچه بودن ما ملت ایران است.

سردار نقدی افزود: ملت ما با ایجاد وحدت، قدرت خداوند را متجلی کرد و به آیه شریفه إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های آمریکا در همه مولفه های قدرت با شکست مواجه شده است

سیاست های آمریکا در همه مولفه های قدرت با شکست مواجه شده است