مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:172019-11-12اجتماعي

آماده باش راهداری چهارمحال و بختیاری


با آغاز طرح راهداری زمستانی تیم های چهارمحال و بختیاری آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری؛ سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گفت: ​با هدف جلوگیری از انسداد راه ها و محور های مواصلاتی برای ایام بارش های پیش رو، نیرو ها و ماشین آلات راهداری در آماده باش هستند.

ندیمی افزود: با ورود سامانه بارشی به کشور از ابتدای آبان، مجموعه راهداری به صورت منسجم فعالیت هایش را برنامه ریزی و سازماندهی کرده و تمام ماشین آلات مورد نیاز را در راهدارخانه ها مستقر کردند.

وی گفت: برای جلوگیری از آبگرفتگی و انسداد محور های مواصلاتی با توجه به وضعیت آب و هوایی مستقر بر کشور، در روز های آینده نیرو های راهداری به ویژه در مناطق کوهستانی در آماده باش به سر می برند.

ندیمی گفت: همچنین ادارات شهرستانی با تمام توان، تجهیزات و ماشین آلات برف خور، برف روب، بلدوزر، لودر، گریدر و شن پاش در طرح راهداری زمستانی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

به گفته وی؛ تیم های راهداری زمستانی چهارمحال و بختیاری به همراه ماشین آلات سبک ، سنگین و نیمه سنگین در راهدارخانه های استان مستقر شدند تا در صورت وقوع هر گونه بارش در اسرع وقت به هم وطنان خدمات رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش راهداری چهارمحال و بختیاری

آماده باش راهداری چهارمحال و بختیاری