مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:082019-11-12سياسي

برگزاری 2000 برنامه ویژه بانوان هفته بسیج در مازندران


مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا با بیان اینکه بیش از دو هزار ویژه برنامه در قالب 80 عنوان در استان برگزار می شود،چله همدلی را از جمله برنامه ها برشمرد.

- فرشته پازوکی در نشست و بازدید از دفتر خبرگزاری مهر در ساری با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان با بیان اینکه امروز بسیج جامعه زنان یکی از بزرگترین تشکل های ما بسیج جامعه زنان است و در دنیا حرف اول را می زند افزود: این جامعه در زمینه های مختلف شامل تبیین، ترویج و نهادینه سازی گفتمان ولایت و مقام معظم رهبری در حوزه زن و خانواده با محوریت الگوی سوم زن نه شرقی نه غربی ، تاکید بر نقش آفرینی و هویت زن مسلمان با محوریت الگوی سوم از جمله اهداف است.

وی ادامه داد: جریان سازی و استفاده حداکثری از فرصت ها و فضای مجازی برای زن و خانواده، توجه به نقش زنان در زمینه اقتصاد مقاومتی به ویژه اصلاح الگوی مصرف، مشاغل خانگی و کارآفرینی، تقویت و نقش مساجد در ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت طلاق، مفاسد اجتماعی و اخلاقی، توانمند سازی زنان در عرصه های مختلف نظیر کارافرینی از مهمترین سیاست ها و اهداف در بسیج جامعه زنان است.

وی با عنوان اینکه هدف اصلی بسیج خدمات رسانی به مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است افزود: بخش اعظم و چشمگیر زنان بسیجی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 2000 برنامه ویژه بانوان هفته بسیج در مازندران

برگزاری 2000 برنامه ویژه بانوان هفته بسیج در مازندران