مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:012019-11-12حوادث

کشف 530 تن مواد مخدر از ابتدای سال


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف بیش از 530 تن مواد مخدر از ابتدای سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار محمدمسعود زاهدیان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در حاشیه طرح ظفر 2 در جمع خبرنگاران در مقر پلس تهران اظهار داشت: در طول سال جاری کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر بیش از 530 تن بود که 72 درصد این کشفیات را با کار اطلاعاتی کشف و ضبط کرده اند.

وی تصریح کرد: بیش از 70 درصد کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی در استان های شرقی و حاشیه شرق کشور بوده به طوری که در هفته گذشته 6 تن مواد مخدر با تلاش ماموران هنگ مرکزی سراوان و دو و نیم به واسطه تلاش ماموران هنگ مرزی میرجاوه در نقطه صفر مرزی کشف و ضبط شد.

 رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: با برنامه ریزی های ویژه ای که در پلیس صورت گرفته اقدامات در جداره مرز تقویت شده و ماموران مرزبانی نیز در شناسایی و کشف و ضبط مواد مخدر به پلیس مبارزه با مواد مخدر کمک می کنند.

سردار زاهدیان، تلاش مبارزه با پلیس پایتخت را ستودنی ارزیابی و اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با جدیت و تلاش مضاعفی در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر اقدام کرده و با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و مرجع قضایی در دستگیری ها و کشفیات جهش فوق العاده بزرگی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 530 تن مواد مخدر از ابتدای سال

کشف 530 تن مواد مخدر از ابتدای سال