مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:552019-11-12اجتماعي

ثبت پلاک خودرو مجوز ورود به بافت تاریخی


مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد: ساکنان و کسبه بافت تاریخی یزد با ثبت پلاک وسیله نقلیه خود مجاز به تردد در خیابان مسجد جامع و کوچه شهید حسینیان می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دهقان با اشاره به اینکه طرح ساماندهی تردد خودرو ها در بافت تاریخی یزد اجرا می شود افزود: این طرح نخست برای ساکنان بافت تاریخی که تنها راه دسترسی آن ها خیابان مسجد جامع و کوچه شهید حسینیان است اجرا می شود و این افراد باید برای ثبت پلاک خودرو های خود اقدام کنند.

وی گفت: با اجرا و به تصویب رسیدن طرح ساماندهی عبور و مرور، با نصب دوربین، تنها خودرو هایی که پلاک آن ها در شورای ترافیک مجاز شده است می توانند در مسیر خیابان مسجد جامع تردد داشته باشندو دیگر شهروندان محدودیت ترافیکی اعمال می شود و اجازه عبور و مرور با خودروی شخصی در این مسیر ندارند.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد افزود: با توجه به اینکه پلاک موتورسیکلت ها عقب نصب می شود و همچنین بسیاری از مورتوسیکلت ها فاقد پلاک یا پلاک ملی هستند نمی توان طرح ساماندهی را به صورت الکترونیکی برای آن ها پیاده کرد لذا با هماهنگی های انجام شده، عوامل پلیس راهور نسبت به تردد موتوسیکلت ها در بافت تاریخی اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت پلاک خودرو مجوز ورود به بافت تاریخی

ثبت پلاک خودرو مجوز ورود به بافت تاریخی