مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:542019-11-12اقتصادي

طرح خط توزیع آب اصلاحی مسکن مهر ابریشم کلید خورد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: طرح خط توزیع آب اصلاحی مسکن مهر ابریشم کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا رضایی فر پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از مسئولان استانی از چند پروژه آبفای استان، اظهار کرد: امروز از تصفیه خانه شماره دو که بزرگترین تصفیه خانه استان است، بازدید شد.

به گفته وی کلنگ عملیات اجرایی خط انتقال فاضلاب مهدی آباد از توابع چهارباغ به خط انتقال اصلی فاضلاب تصفیه خانه ماهدشت با اعتبار 50 میلیارد ریالی آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز ادامه داد: در قالب این پروژه عملیات اجرای خط انتقال فاضلاب مهدی آباد بطول دو هزار و 900 متر با لوله به قطر 500 میلی متر از جنس پلی اتیلن دوجداره به هزینه 20 میلیارد ریال آغاز شد، در کنار آن ایستگاه پمپاژ آن نیز به ظرفیت 13هزار مترمکعب در شبانه روز با هزینه 30 میلیارد ریال آغاز شد.

رضایی فر گفت: مدت زمان اجرای این خط انتقال فاضلاب و ایستگاه پمپاژ آن هفت ماه خواهد بود و با اتمام آن حدود 30 هزار نفر زیر پوشش شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب شهری قرار می گیرند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه یکی از مطالبات اصلی مردم در منطقه مهدی آباد بحث تصفیه فاضلاب است این اقدامات ادامه خواهد داشت تا مشکلات مربوطه به طور کامل رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خط توزیع آب اصلاحی مسکن مهر ابریشم کلید خورد

طرح خط توزیع آب اصلاحی مسکن مهر ابریشم کلید خورد