مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:512019-11-12اقتصادي

اینبار بالاجبار سرطان می کارند!


وقتی گزارش اینجا سرطان می کارند در تاریخ 10 تیرماه 1397 بر روی خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت بازتاب گسترده ای به همراه داشت.

- ایسنا/مرکزی وقتی گزارش "اینجا سرطان می کارند" در تاریخ 10 تیرماه 1397 بر روی خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت بازتاب گسترده ای به همراه داشت.

این که در چهارم دیماه 97 بر روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفت، کارشناسان حوزه کشاورزی و سلامت نسبت به تکرار این فاجعه هشدار دادند و با ابراز نگرانی از کشت محصولات کشاورزی آبیاری شده با فاضلاب در ساوه، اعلام کردند که فاضلاب شهری حاوی فلزات سنگین و آلودگی های شیمیایی بوده و بسیار خطرناک است.

آبیاری محصولات کشاورزی با این آب به دلیل اینکه موجب ماندگاری سموم در کشت می شود، زمینه ساز بروز بسیاری از بیماری ها و انواع سرطان هاست.

با رسانه ای شدن تکرار فاجعه کشاورزی در ساوه مجددا برخورد قانونی از سوی مراجع ذیربط انجام و متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و موتورهای آب منتقل کننده فاضلاب به اراضی کشاورزی جمع آوری شد.

سال 1397 تمام شد و به فضل الهی شدت بارش های بهاره در روزهای نخست سال 1398 به حدی بود که کشاورزان در منطقه موسوم به باغ زرباف از منابع آبی کافی برخوردار شوند و دیگر نیازی به کشت با فاضلاب نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینبار بالاجبار سرطان می کارند!

اینبار بالاجبار سرطان می کارند!