مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:442019-11-12فرهنگي

هنرمند در خودسازی جامعه اثر گذار است/نگاه ویژه مکتب اسلام به هنر


معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان بابیان اینکه مکتب اسلام با همه جانبه نگری، نگاه ویژه ای به هنر و هنرمند دارد، گفت: هنرمند با هنر خود در خودسازی جامعه اثر گذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی آزادبخت پیش از ظهر سه شنبه در آیین اختتامیه بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه از تمام کسانی که بستر برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را در همدان فراهم کردند تشکر ویژه دارم، گفت: همدان نشان داده این توان را دارد که از 26 دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، 20 دوره را برگزار کند.

آزادبخت با بیان اینکه با تلاش مسئولان وزارت ارشاد و مدیران استان همدان بستر این کار مهم در همدان فراهم شد، اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که مکتب اسلام با همه جانبه نگری، نگاه ویژه ای به هنر و هنرمند دارد.

وی افزود: سیاست و برنامه ریزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که عرصه را برای فعالیت هنری فراهم کند تا تأثیرگذاری مثبت خود را در جامعه نشان دهد.

آزادبخت با بیان اینکه جشنواره برای بیستمین دوره در همدان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مردم همدان با فرهنگ، با اخلاق و میهمان نواز هستند و این توانمندی در همدان وجود داشته که از 26 دوره جشنواره 20 دوره در همدان برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند در خودسازی جامعه اثر گذار است/نگاه ویژه مکتب اسلام به هنر

هنرمند در خودسازی جامعه اثر گذار است/نگاه ویژه مکتب اسلام به هنر