مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:422019-11-12سياسي

مبارزه با فساد نیازمند عزم و اراده قوای سه گانه


مبارزه با فساد نیازمند عزم و اراده قوای سه گانه، همکاری دستگاه های اجرایی و نهاد های نظارتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهور، جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی عصر دوشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

آقای اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به برنامه سازمان امور مالیاتی کشور برای اجرای برنامه شفافیت مالیاتی و اجرای ماده 169 مکرر قانون مالیات های مستقیم، گفت: اجرای این برنامه و بکارگیری سامانه های اطلاعاتی در حوزه های مختلف نیازمند عزم و اراده قوای سه گانه، همکاری دستگاه های اجرایی و نهاد های نظارتی است تا بتوانیم کشور را به سمت سلامت و پیشگیری از فساد سوق دهیم.

آقای جهانگیری با قدردانی از وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان امور مالیاتی کشور برای پیگیری اجرای این قانون اظهار داشت: دریافت مالیات همواره یکی از دغدغه های کشور بوده است و باید تلاش کنیم تا با درآمد های مالیاتی هزینه های جاری کشور تامین شود.

رییس ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: اگر سامانه های اطلاعاتی تحت شبکه واحد و به شکل نظام مند به یکدیگر متصل باشند دیگر شاهد بروز مفاسدی نظیر صدور کارت بازرگانی برای افراد بدون صلاحیت و یا پرداخت تسهیلات میلیاردی توسط نظام بانکی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد نیازمند عزم و اراده قوای سه گانه

مبارزه با فساد نیازمند عزم و اراده قوای سه گانه