مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:322019-11-12ورزشي

الگوی ما ذوب آهن یک دهه قبل است


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت:​ الگوی ما در لیگ برتر، تیم ذوب آهن یک دهه قبل است که با پرورش بازیکنان بومی در چند سال به فینال رسید.

- رضا هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره سومین شکست فصل توضیح داد: تیم نیروی زمینی فراتر از انتظار ما بازی کرد، بازیکنانم دو روز بود که فکر می کردند این تیم را با اختلاف 20 امتیاز می برند و وقتی تصور این باشد،​ هیچ تلاشی برای تغییر روحیه بازیکنان جواب نمی دهد، در حالی که باید برای هر بردی در بسکتبال بجنگیم.

وی افزود:​ مشکل ما در حمله بود، بازیکنان ما در نیمه نخست بازی با نیروی زمینی، فقط 6 اقدام از 23 اقدام به سه گام را گل کردند.

چطور می توان با این شرایط برنده شد؟ باید صبور باشیم سرمربی شهرداری بندرعباس با اشاره به ترکیب بازیکنان بومی گفت: اگر بتوانیم باید دو سه بازیکن ملی پوش و بازیکن خارجی خوب بگیریم یا اینکه خیلی صبور باشیم و چنین صحنه هایی را در مسابقات تماشا کنیم.

هفت بازیکن بومی داریم و 6 بازیکنی که نخستین فصل بازی در لیگ برتر را تجربه می کنند،​ با این اوصاف باید صبر داشته باشیم تا سرمایه گذاری روی نیرو های بومی جواب بدهد؛ هر چند ممکن است خودم هم جایگاهم را از دست بدهم و کار برایم سخت تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی ما ذوب آهن یک دهه قبل است

الگوی ما ذوب آهن یک دهه قبل است