مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:282019-11-12سياسي

همکاری معاونت فضای مجازی رسانه ملی با پلیس راهور کلید خورد


در نشست مشترک معاون فضای مجازی رسانه ملی با رییس مرکز پلیس راهور استان تهران، از چگونگی افزایش همکاری فی مابین در حوزه آموزش و ترویج فرهنگ ایمنی صحبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در نشست مشترک محمد شریف خانی معاون فضای مجازی رسانه ملی با سردار مهماندار رییس مرکز پلیس راهور استان تهران، از چگونگی افزایش همکاری فی مابین در حوزه آموزش و ترویج فرهنگ ایمنی صحبت شد.

محمد شریف خانی روز دوشنبه 20 آبان ماه به همراه جمعی از مدیران با سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور استان تهران، دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست سردار مهماندار ضمن خوش آمدگویی گفت: تصور می شود موضوعات مربوط به فرهنگ ترافیک و مسائل مرتبط به آن جزو وظایف نیروی انتظامی است درحالی که اینطور نیست و تمامی نهادهای حاکمیتی از جمله صداوسیما به مسائل توجه دارند و هرجایی که بتوانند، خدمت رسانی انجام می دهند.

به همین منظور برای مسائل آموزش و ترویج فرهنگ ایمنی که دغدغه مشترک همه ماست، خواستیم که همکاری بیشتری داشته باشیم.

شریف خانی ضمن تشکر از اقدامات پلیس راهور توضیح داد: اینکه به حوزه رسانه اهمیت داده می شود جای تشکر دارد، به واقع فرهنگسازی، شاه بیت اجرای شدن همه مقررات و چارچوب هاست یعنی اگر این باور قلبی در مردم باشد که قوانین به نفع آنهاست پیروی از آن انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری معاونت فضای مجازی رسانه ملی با پلیس راهور کلید خورد

همکاری معاونت فضای مجازی رسانه ملی با پلیس راهور کلید خورد