مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:252019-11-12ورزشي

گواردیولا و کلوپ در اجلاس یوفا هم صدا شدند


سرمربی های تیم های منچسترسیتی و لیورپول در اجلاس یوفا اعتراض خودشان را درباره فشردگی بازی های باشگاهی در انگلیس به گوش سران یوفا رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تایمز، پپ گواردیولا و یورگن کلوپ دو سرمربی تیم های منچسترسیتی و لیورپول در اجلاس یوفا درباره فشردگی بازی های لیگ برتر انگلیس به صحبت پرداختند.

این فشردگی برای تیم یورگن کلوپ بیشتر است طوری که ماه آینده این مربی قصد دارد دو ترکیب مختلف را در دو تورنمنت هم زمان یعنی جام جهانی باشگاه ها در دوحه قطر و جام اتحادیه انگلیس به میدان بفرستد.

کلوپ در همین رابطه گفت: ما نمی خواهیم نسبت به رقابتی در انگلیس بی احترامی کنیم و بگوییم در این رقابت ها شرکت نمی کنیم ولی این شرایط به تیم آسیب می زند.

راه حل های زیادی وجود ندارد و باید سران یوفا، فیفا، لیگ برتر و اتحادیه ها دور یک میز جمع شوند و درباره سلامت بازیکنان صحبت کنند نه کیف پولشان.

این مربی همجنین درباره اجرای فناوری VAR نیز به صحبت پرداخت و عنوان کرد هیچ کدام از ما این را نمی خواهیم که یک فناوری بی نقص وجود داشته باشد بلکه همه می خواهیم قوانینی شفاف را در زمینه داوری با این فناوری در فوتبال شاهد باشیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گواردیولا و کلوپ در اجلاس یوفا هم صدا شدند

گواردیولا و کلوپ در اجلاس یوفا هم صدا شدند