مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:232019-11-12پزشكي

مرکزی برای سرویس دهی به زنان معتاد دارای کودک/ هیچ زنی به دلیل مشکل مالی رد نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس دیلمی زاده، رییس مرکز کودک و مادر منطقه 15 در جمع خبرنگاران بیان کرد: یک اتاق برای مراقبت های ویژه زنان بارداری که نیاز به مراقبت دارند وجود دارد، - رییس مرکز کودک و مادر منطقه 15 با اشاره به اینکه این مرکز تنها و منحصر به فرد ترین مرکز جامع درمان اعتیاد است، افزود: اینجا تنها مرکزی است که به زنان باردار سرویس می دهد و زنان دارای کودک و زنان معتاد در این مرکز نگهداری و مراقبت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس دیلمی زاده، رییس مرکز کودک و مادر منطقه 15 در جمع خبرنگاران بیان کرد: یک اتاق برای مراقبت های ویژه زنان بارداری که نیاز به مراقبت دارند وجود دارد، که بستگی به سن فرد و خطری که برای سقط جنین وجود دارد مورد درمان قرار می گیرد.

همچنین افرادی که علائم سایکوتیک یا علام روان پریشی داشته باشند تا رسیدن به وضعیت پایدار در این اتاق مراقبت می شوند.

وی افزود: افرادی که به مرکز کودک و مادر منطقه 15 مراجعه می کنند از طریق شهرداری، بهزیستی، مراکز کاهش آسیب جمعیت، NGO حوضه های کودکان و مادران و همچنین معرفی دوستان و آشنایان یا خودشان آمدند.

وی در مورد هزینه درمان این مرکز افزود: کل خدمات به صورت رایگان است، مگر ثابت شود شخص توان پرداخت مالی دارد و سقف هزینه پرداختی 800هزار توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکزی برای سرویس دهی به زنان معتاد دارای کودک/ هیچ زنی به دلیل مشکل مالی رد نمی شود

مرکزی برای سرویس دهی به زنان معتاد دارای کودک/ هیچ زنی به دلیل مشکل مالی رد نمی شود