مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:222019-11-12اجتماعي

نصب 25 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در کرمانشاه


کرمانشاه_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از نصب 25 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

- فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: 30 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور تا سال 97 در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب شده که 25 سامانه فعال و پنج سامانه نیز به دلیل سرقت و آسیب دیدگی غیرفعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر تعداد 25 سامانه جدید در دست نصب است که تا پایان خرداد سال آینده راه اندازی خواهد شد.

این مسئول گفت: در این سامانه با هدف کاهش سرعت در سطح محورهای مواصلاتی و با اندازه گیری سرعت لحظه ای، تخلف به صورت اتوماتیک به مالک وسیله نقلیه با ارسال پیامک اطلاع رسانی می شود.

وی تصریح کرد: همچنین در جهت کاهش سرعت بین 2 دوربین نصب شده در محورهای مواصلاتی با اندازه گیری سرعت متوسط خودروها تخلف بیشتر از سرعت میانگین نیز ثبت می شود.

کرمی بیان کرد: پنج سامانه هوشمند توزین در حال حرکت WIM نیز در سطح جاده های استان نصب و به زودی راه اندازی می شود که در جهت ثبت تخلفات اضافه تناژ و عدم اخذ بارنامه در محورهای اسلام آبادغرب- کرمانشاه، صحنه-کنگاور، بیستون-کرمانشاه، کامیاران-کرمانشاه، اسلام آبادغرب-پل دختر نصب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 25 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در کرمانشاه

نصب 25 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در کرمانشاه